Monday, June 20, 2011

Just Greece...


6 comments:

  1. Trevlig blogg du har. Katter är något jag definitivt förknippar med Grekland, speciellt grekiska ö-världen. Kan tänka mig att det finns många vackra hus i Grekland. Gillar dina foton längre ner på den fina blå dörren. Det blåa huset ser mycket intressant ut. Kul att det nästan går helt ihop med himlen.

    ReplyDelete
  2. Tack Mona! Vad glad jag blir att du tog dig tid att titta in!

    ReplyDelete
  3. thank you very much!!!
    I'm a new follower!!!

    A big hug,
    elena

    ReplyDelete
  4. Så fint, som alltid det du bjuder på /Kram Monica

    ReplyDelete
  5. Fina bilder men jag hittade ingen vovve;-)))
    Ha det bra;-)))

    ReplyDelete
  6. Thankyou so much, Elena!!!

    Steve, it is, isn't it?!...:)

    Tack söta rara Monica!

    Hej Monica och Jacob! Nej, det har ni rätt i! På min "vanliga" blogg finns det lite bilder på vår Marisa, kanske borde sätta in några här också!

    Här en länk till några bilder på vår schäfertik:
    http://evaiaten.blogspot.com/2011/03/var-schafertik-marisa.html
    Hej svejs och skoj att ni tittade in!

    ReplyDelete